Zegarek Casio GST-S310WLP-1A9 G-Shock G-Steel Wildlife Promising

Kod: IH6195
Parametry
Szkło
Szkło
minerał
Typ
Kaliber
Tough Solar
Wodoodporny
Wodoodporny
200 m/20 bar
Wymiar
49,3x15,4 mm
Więcej parametrów
Záruka originality
Gwarancja
oryginalności
Dostępne w magazynie
doręczenie 20.11.
Cena zalecana: 2 586 zł
2 216 zł
Szt.

Parametry produktu:

Podstawowe

Płeć:
Meskie
Marka:
Casio
Kolekcja:
G-Shock
Gwarancja:
24 miesiące
Wodoodporny :
200 m/20 bar
Waga:
92 g
Kraj pochodzenia:
Japonia

Tarcza

Typ:
analogowy/cyfrowy
Kolor:
czarny
Luminescencja:
wskazówki
Typ:
Neobrite

Bransoletka

Materiał:
plastikowe
Zamek:
pin pasa klamra
Kolor:
czarny

Obudowa

Materiał:
stal (316L) - PVD złoto powłoka
Średnica:
49,3 mm
Grubość:
15,4 mm
Szkło:
minerał
Bezel:
nieobrotowy
Powierzchnia:
polerowane/szczotkowane

Kaliber

Typ:
Tough Solar
Liczba wibracji:
32 768 Hz

Funkcje

Odliczanie
Czasy światowe
Budzik
Kalendarz wieczny
Chronograf (1/100s)
24h cykl
Dzień tygodnia
Data

Inni

podświetlenie
Shock resist

Zawartość pakietu:

  • zegarek oryginalny
  • oryginalne pudełko (rodzaj różni się w zależności od kolekcji zegarków)
  • wielojęzyczna instrukcja obsługi
  • broszura gwarancji międzynarodowej

casio

Historia produkcji zegarków Casio rozpoczęła się w 1946 roku. Początkowo przedsiębiorstwo produkowało przede wszystkim kalkulatory. W roku 1974 zakłady produkcyjne Casio wypuściły pierwszy zegarek - Casiotron. Model ten był wyposażony w mechanizm kwarcowy oraz wyświetlacz LCD.

Posiadał automatyczny kalendarz. Kilka lat później Casio wyprodukował pierwszy zegarek z wbudowanym kalkulatorem. Tym samym rozpoczął się okres wyposażania zegarków Casio w coraz to ciekawsze funkcje i "narzędzia". W kolejnych latach Casio wprowadziło na rynek: zegarek wstrząsoodporny, zegarek z głębokościomierzem, zegarek z ekranem dotykowym.

Po pojawieniu się pierwszego modelu cyfrowo-analogowego w 1982 r., kolejne modele zostały wyposażane w coraz więcej funkcji (system antywstrząsowy czy barometr). Po sukcesie kolekcji dla mężczyzn G-Shock pojawił się jej odpowiednik dla kobiet – zegarki damskie Casio model Baby-G a także kolekcja Pro Trek. Dziś Casio nadal zadziwia tworzeniem innowacyjnych rozwiązań – np. wprowadzaniem do artykułów GP zsynchronizowanego z falami radiowymi, aparatów czy odtwarzaczy muzyki.

Motto korporacji Casio to „kreatywność i wkład”, pokazujące jej zaangażowanie w tworzenie rozwiązań praktycznych i przydatnych społeczeństwu. Ułatwiają one ludziom życie i pozwalają na rozwijanie zainteresowań oraz umiejętności. Tworząc innowacyjne artykuły firma ma swój wkład w gospodarkę światową, motywując także swoich konkurentów. Dzięki temu pracownicy tworzący zegarki Casio spełniają.