Zegarek Casio WVA-430DE-2A2 Wave Cepter

Kod: H17754
Parametry
Wodoodporny
Wodoodporny
100 m/10 bar
Szkło
Szkło
minerał
Typ
Kaliber
Tough Solar
Więcej parametrów

Parametry produktu:

Podstawowe

Kraj pochodzenia:
Japonia
Płeć:
Meskie
Marka:
Casio
Kolekcja:
Wave Ceptor
Gwarancja:
24 miesiące
Waga:
106 g
Wodoodporny :
100 m/10 bar

Tarcza

Typ:
analogowy/cyfrowy
Kolor:
niebieski
Luminescencja:
wskazówki za liczby

Bransoletka

Materiał:
stal (316L)
Zamek:
składany zapięcie
Kolor:
srebro
Powierzchnia:
polerowane/szczotkowane

Obudowa

Powierzchnia:
polerowane/szczotkowane
Materiał:
plastikowe/stal (316L)
Średnica:
44 mm
Grubość:
13 mm
Szkło:
minerał
Bezel:
nieobrotowy
stal

Kaliber

Typ:
Tough Solar
Kaliber:
524
Liczba wibracji:
32 768 Hz

Funkcje

Data
Dzień tygodnia
24h cykl
Chronograf (1/100s)
Kalendarz wieczny
Budzik
Radio sterowane (Europa)
Czasy światowe

Inni

podświetlenie

Zawartość pakietu:

  • zegarek oryginalny
  • oryginalne pudełko (rodzaj różni się w zależności od kolekcji zegarków)
  • wielojęzyczna instrukcja obsługi
  • broszura gwarancji międzynarodowej

casio

Historia produkcji zegarków Casio rozpoczęła się w 1946 roku. Początkowo przedsiębiorstwo produkowało przede wszystkim kalkulatory. W roku 1974 zakłady produkcyjne Casio wypuściły pierwszy zegarek - Casiotron. Model ten był wyposażony w mechanizm kwarcowy oraz wyświetlacz LCD.

Posiadał automatyczny kalendarz. Kilka lat później Casio wyprodukował pierwszy zegarek z wbudowanym kalkulatorem. Tym samym rozpoczął się okres wyposażania zegarków Casio w coraz to ciekawsze funkcje i "narzędzia". W kolejnych latach Casio wprowadziło na rynek: zegarek wstrząsoodporny, zegarek z głębokościomierzem, zegarek z ekranem dotykowym.

Po pojawieniu się pierwszego modelu cyfrowo-analogowego w 1982 r., kolejne modele zostały wyposażane w coraz więcej funkcji (system antywstrząsowy czy barometr). Po sukcesie kolekcji dla mężczyzn G-Shock pojawił się jej odpowiednik dla kobiet – zegarki damskie Casio model Baby-G a także kolekcja Pro Trek. Dziś Casio nadal zadziwia tworzeniem innowacyjnych rozwiązań – np. wprowadzaniem do artykułów GP zsynchronizowanego z falami radiowymi, aparatów czy odtwarzaczy muzyki.

Motto korporacji Casio to „kreatywność i wkład”, pokazujące jej zaangażowanie w tworzenie rozwiązań praktycznych i przydatnych społeczeństwu. Ułatwiają one ludziom życie i pozwalają na rozwijanie zainteresowań oraz umiejętności. Tworząc innowacyjne artykuły firma ma swój wkład w gospodarkę światową, motywując także swoich konkurentów. Dzięki temu pracownicy tworzący zegarki Casio spełniają.