Zegarek Casio AWM-500GD-9A G-Shock Full Metal Radio Controlled

Kod: IH6182
Parametry
Szkło
Szkło
minerał
Typ
Kaliber
Tough Solar
Wodoodporny
Wodoodporny
200 m/20 bar
Wymiar
44.4x14.2 mm
Więcej parametrów

Warianty

Záruka originality
Gwarancja
oryginalności
Dostępne w magazynie
doręczenie 25.4.
Cena zalecana: 3 510 zł
2 771 zł
Szt.

Parametry produktu:

Podstawowe

Płeć:
Meskie
Marka:
Casio
Kolekcja:
G-Shock
Gwarancja:
24 miesiące
Wodoodporny :
200 m/20 bar
Waga:
175 g
Kraj pochodzenia:
Japonia

Tarcza

Typ:
analogowy/cyfrowy
Kolor:
czarny
Luminescencja:
wskazówki za liczby
Typ:
Neobrite

Bransoletka

Materiał:
stal (316L) + PVD powłoka
Zamek:
składany zapięcie
Kolor:
PVD złoto powłoka
Powierzchnia:
polerowane/szczotkowane

Obudowa

Materiał:
stal (316L) - PVD złoto powłoka
Średnica:
44.4 mm
Grubość:
14.2 mm
Szkło:
minerał
Powierzchnia:
polerowane/szczotkowane

Kaliber

Typ:
Tough Solar

Funkcje

Odliczanie
Czasy światowe
Kalendarz wieczny
Chronograf (1/100s)
24h cykl
Dzień tygodnia
Data

Inni

Shock resist

Zawartość pakietu:

  • zegarek oryginalny
  • oryginalne pudełko (rodzaj różni się w zależności od kolekcji zegarków)
  • wielojęzyczna instrukcja obsługi
  • broszura gwarancji międzynarodowej

casio

Historia produkcji zegarków Casio rozpoczęła się w 1946 roku. Początkowo przedsiębiorstwo produkowało przede wszystkim kalkulatory. W roku 1974 zakłady produkcyjne Casio wypuściły pierwszy zegarek - Casiotron. Model ten był wyposażony w mechanizm kwarcowy oraz wyświetlacz LCD.

Posiadał automatyczny kalendarz. Kilka lat później Casio wyprodukował pierwszy zegarek z wbudowanym kalkulatorem. Tym samym rozpoczął się okres wyposażania zegarków Casio w coraz to ciekawsze funkcje i "narzędzia". W kolejnych latach Casio wprowadziło na rynek: zegarek wstrząsoodporny, zegarek z głębokościomierzem, zegarek z ekranem dotykowym.

Po pojawieniu się pierwszego modelu cyfrowo-analogowego w 1982 r., kolejne modele zostały wyposażane w coraz więcej funkcji (system antywstrząsowy czy barometr). Po sukcesie kolekcji dla mężczyzn G-Shock pojawił się jej odpowiednik dla kobiet – zegarki damskie Casio model Baby-G a także kolekcja Pro Trek. Dziś Casio nadal zadziwia tworzeniem innowacyjnych rozwiązań – np. wprowadzaniem do artykułów GP zsynchronizowanego z falami radiowymi, aparatów czy odtwarzaczy muzyki.

Motto korporacji Casio to „kreatywność i wkład”, pokazujące jej zaangażowanie w tworzenie rozwiązań praktycznych i przydatnych społeczeństwu. Ułatwiają one ludziom życie i pozwalają na rozwijanie zainteresowań oraz umiejętności. Tworząc innowacyjne artykuły firma ma swój wkład w gospodarkę światową, motywując także swoich konkurentów. Dzięki temu pracownicy tworzący zegarki Casio spełniają.