Zegarek Casio GWG-1000-1A Mudmaster G-Shock

Kod: H18085
Parametry
Wodoodporny
Wodoodporny
200 m/20 bar
Szkło
Szkło
szafirowe antyrefleksyjne
Typ
Kaliber
Tough Solar
Więcej parametrów
Záruka originality
Gwarancja
oryginalności
Niestety produkt nie jest dostępny w magazynie
Cena zalecana: 3 544 zł
2 835 zł
Produkt nie można już kupić.

Parametry produktu:

Podstawowe

Płeć:
Meskie
Marka:
Casio
Kolekcja:
G-Shock Mudmaster
Gwarancja:
24 miesiące
Wodoodporny :
200 m/20 bar
Waga:
117 g
Kraj pochodzenia:
Japonia

Tarcza

Typ:
analogowy/cyfrowy
Kolor:
czarny
Luminescencja:
wskazówki za liczby
Typ:
Neobrite

Bransoletka

Materiał:
plastikowe
Zamek:
pin pasa klamra
Kolor:
czarny

Obudowa

Materiał:
stal (316L) + plastikowe
Średnica:
56 mm
Grubość:
17 mm
Szkło:
szafirowe antyrefleksyjne
Bezel:
nieobrotowy
Koronka:
śrubokręt

Kaliber

Typ:
Tough Solar
Kaliber:
5463
Liczba wibracji:
32 768 Hz

Funkcje

Data
Dzień tygodnia
Chronograf (1/100s)
Kalendarz wieczny
Budzik
Termometr
Wysokośćomierz
Manometr
Kompas
Sterowane przez radio (globalne)
Uruchom wskaźnik stanu
Czasy światowe
Odliczanie

Inni

Shock resist
podświetlenie

Zawartość pakietu:

  • zegarek oryginalny
  • oryginalne pudełko (rodzaj różni się w zależności od kolekcji zegarków)
  • wielojęzyczna instrukcja obsługi
  • broszura gwarancji międzynarodowej

casio

Historia produkcji zegarków Casio rozpoczęła się w 1946 roku. Początkowo przedsiębiorstwo produkowało przede wszystkim kalkulatory. W roku 1974 zakłady produkcyjne Casio wypuściły pierwszy zegarek - Casiotron. Model ten był wyposażony w mechanizm kwarcowy oraz wyświetlacz LCD.

Posiadał automatyczny kalendarz. Kilka lat później Casio wyprodukował pierwszy zegarek z wbudowanym kalkulatorem. Tym samym rozpoczął się okres wyposażania zegarków Casio w coraz to ciekawsze funkcje i "narzędzia". W kolejnych latach Casio wprowadziło na rynek: zegarek wstrząsoodporny, zegarek z głębokościomierzem, zegarek z ekranem dotykowym.

Po pojawieniu się pierwszego modelu cyfrowo-analogowego w 1982 r., kolejne modele zostały wyposażane w coraz więcej funkcji (system antywstrząsowy czy barometr). Po sukcesie kolekcji dla mężczyzn G-Shock pojawił się jej odpowiednik dla kobiet – zegarki damskie Casio model Baby-G a także kolekcja Pro Trek. Dziś Casio nadal zadziwia tworzeniem innowacyjnych rozwiązań – np. wprowadzaniem do artykułów GP zsynchronizowanego z falami radiowymi, aparatów czy odtwarzaczy muzyki.

Motto korporacji Casio to „kreatywność i wkład”, pokazujące jej zaangażowanie w tworzenie rozwiązań praktycznych i przydatnych społeczeństwu. Ułatwiają one ludziom życie i pozwalają na rozwijanie zainteresowań oraz umiejętności. Tworząc innowacyjne artykuły firma ma swój wkład w gospodarkę światową, motywując także swoich konkurentów. Dzięki temu pracownicy tworzący zegarki Casio spełniają.